First week - Reisverslag uit Châteauneuf-de-Galaure, Frankrijk van Fleur Laan - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Châteauneuf-de-Galaure, Frankrijk van Fleur Laan - WaarBenJij.nu

First week

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

01 Mei 2014 | Frankrijk, Châteauneuf-de-Galaure

Zo daar zijn we dan weer, na bijna een week hier eindelijk tijd om iedereen even op de hoogte te stellen van mijn staat. Bij deze het gaat super goed en het is echt te gek! Deze week sta ik de hele week in het winkeltje samen met Dorien (een collega) dit is tot nu toe allemaal goed gegaan.

Verder was ik vandaag vrij en moet ik morgen weer om half 7 mn bedje uit om heerlijk te gaan hoofd rekenen een uur later. Dit is natuurlijk helemaal geen probleem naast dat we er ongeveer een kwartier langer over doen als dat we doen wanneer we echt wakker zijn.

Hier in de nabije omgeving is jammer genoeg niet zo heel veel te doen maar dat is ook niet echt nodig aangezien de mensen en collega's hier super gezellig zijn.

Dit was het voor nu en ik zal m'n best doen om volgende week weer te schrijven.

• 02 Mei 2014 - 22:10

Ron:

Leuk dat je het naar je zin hebt Fleur.