Hier zijn we weer - Reisverslag uit Châteauneuf-de-Galaure, Frankrijk van Fleur Laan - WaarBenJij.nu Hier zijn we weer - Reisverslag uit Châteauneuf-de-Galaure, Frankrijk van Fleur Laan - WaarBenJij.nu

Hier zijn we weer

Door: Fleur van der Laan

Blijf op de hoogte en volg Fleur

12 Mei 2014 | Frankrijk, Châteauneuf-de-Galaure

Zo daar zijn we weer, nu dat de drukte van de meivakantie weer weg is gaat het erg rustig worden komende week in het winkeltje.

Dit is wel de laatste week van mij in het winkeltje. Vanaf volgende week zal ik tenten, mobils en het zwembad schoon gaan maken in de maintenance.

Verder vond ik de afgelopen week een hele leuke week met veel gezellige gasten, heerlijk weer en een leuk team. Afgelopen zaterdag zijn de laatste twee stagiaires aangekomen en kan het feest nu echt beginnen!

Hopelijk spreek ik jullie later en ik zal kijken of ik wat foto's kan uploaden.

À tout à l'heur!!

• 14 Mei 2014 - 22:25

Ron:

Houd je de laatste week nog uitverkoop in die winkel :-)