Nog even en dan is het zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fleur Laan - WaarBenJij.nu Nog even en dan is het zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fleur Laan - WaarBenJij.nu

Nog even en dan is het zover

Door: Fleur van der Laan

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Over drie dagen is het dan echt zover, dan zal ik vertrekken naar Chateauneuf de Galaure in de Drôme.

Druk bezig met inpakken want wat neem je nou mee als je vier maanden weg gaat? In mijn geval zal het bestaan uit veel kleding, schoenen, stage mappen en niet te vergeten mijn gitaar, want vier maanden zonder gitaar is vier maanden zonder een deel van mijzelf.

Ik weet ook dat ik vast dingen ga vergeten die dan waarschijnlijk mijn moeder of vader mij zal opsturen en die dan ergens in België zullen stranden en nooit bij mij aan zullen komen maar dat zien we dan wel weer.Voor nu ga ik in ieder geval hard m'n best doen om niks te vergeten

Veel liefs,

Fleur

  • 22 April 2014 - 21:47

    Anouk:

    Ha die Fleur,
    Leuk voorproefje dit stuk verslag. We hebben er maanden naar uitgekeken en nu is het dus bijna écht zo ver! Natuurlijk zullen papa en ik alles forn wat in onze macht ligt om je vergeten spullen na te bezorgen, maar alhoewel je een flink stuk bij ons vandaan zit, zul je daar ook bijna alles kunnen kopen.
    Ik zal je gespring, gezang, gitaarspel, gedartel, humor, vrolijk- en levendigheid enorm missen.
    Voor nu nog even stevig van je genieten!
    Liefs van een trotse mama!

  • 22 April 2014 - 22:03

    Esmee:

    Lieve Fleur,

    Even kijken of dit lukt hehe, ik wil je ontzettend veel succes en plezier wensen de komende maanden! Hoop dat je het snel naar je zin zal krijgen, maar jou kenende komt dat helemaal goed! Ik ga je missen gek kind! Hou van je! Liefs van mij :)

  • 22 April 2014 - 22:53

    Julie:

    Keeesssss,, k ga je zo erg missen
    ookal zien we elkaar bijna nooit en die 4 maanden zouden daar geen verschil bij moeten maken maar dat is t wel want je bent ver weg en ik ga e super erg missen <3

    your a true friend <3

    super veel successssss!!!

  • 25 April 2014 - 09:22

    Anouk:

    Hey stoere kanjer van me,
    Ja ja vanmorgen ben je vroeg mer papa vertrokken naar Chateauneuf de Galaure! Wat een fántastisch avontuur ga je beleven. Op zoek naar je eigen "ik"! Een jaar geleden bedpraken we de kwaliteiten van deze opleiding en daar sta ik nog steeds achter. Op je jonge leeftijd ben je al een bevlogen mens. Heb je qua eigen gezondheid maar ook binnen ons gezin al flink wat te verduren gehad. Ik ga de komende 4 maanden mijn uiterste best doen in Heliomare dat beloof ik je. En als het even niet lukt denk ik aan jouw wijs gesproken woorden:" Mama, weet je waarom jij een herseninfarct krijgt? Omdat jij het aan kunt!"
    Kijk Fleur met deze woorden ga ik het redden en micht jij een dippir hebben in de komende 17 weken.... Geniet van je kwaliteiten als mens, verwarm de gasten met je empathie, sta open voor de ukkies, geniet van de revue en sport je gek! Masr boven alles: " blijf lachen en dans...!
    Love U Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

Stage dagboek

Actief sinds 19 April 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2307

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 23 Augustus 2014

Stage Chateau de Galaure

Landen bezocht: